Wednesday 8 August 2012

Ramadhan @ Jalan TAR 2012

Pada sabtu, 6.8.12 aku dan orang rumah berkunjung ke Jalan TAR untuk membeli sedikit keperluan hari raya.
Sebenarnya malas aku nak ke sini, Kalau berkereta memang aku tak sanggup. Nasib jugaklah menunggang SYM vts200, selesai segala masalah.:)
Semua gambar diambil menggunakan lens ef-50mm f1.8 @ aperture f2.8|500d



Aku datang seawal pukul 8.30 pagi. Kebanyakan kedai baru nak buka.(shoot with SE Aino)


Kesibukan orang ramai di hadapan Sogo KL pada pukul 11.00 pagi



Membawa anak kecil untuk beli-belah memang leceh. Kata orang penat berganda.Nasib baik anak-anak aku dah besar semua.


Membawa stroler adalah satu kelebihan.



Layan anak sementara menunggu orang rumah mencari barang keperluan.



"Melintas"


Seorang peniaga jalanan menjual permainan "bola kembang". Bila sepak bola itu jadi besar.


Suasana didalam pasaraya sogo


Potret jalanan 1


Potret jalanan 2


Potret jalanan 3


Potret jalanan 4


Potret jalanan 5


Potret jalanan 6

Video


Sebarang komen dialu-alukan.

No comments: